امروز: پنج شنبه 30 آبان 1398 برابر با 21 نوامبر 2019

  • /images/banners/Special.png
به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید! / موج اعتراض کارکنان به عملکرد آب و فاضلاب روستایی گیلان

  • دوشنبه, 12 مهر 1395
  • اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، بار دیگر شاهد موج اعتراضات به عملکرد مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی در استان گیلان هستیم.

بنا بر این گزارش شنیده ها حاکی است مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان گیلان که در گذشته ای نه چندان دور زیر تیغ انتقادات نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود بار دیگر موجی از اعتراضات به عملکرد وی از طرف کارکنان آب و فاضلاب روستایی در حال شکل گیری است .

یکی از کارکنان آب و فاضلاب روستایی که خواست نامش فاش نشود با ارسال یاداشتی به دفتر پایگاه خبری رشت پرس اذعان داشت :" به داد کارکنان آب و فاضلاب روستایی گیلان برسید ، مدیر عامل این شرکت یک امپراطوری به راه انداخنه و به صورت کاملا بی حساب وکتاب جفا در حق همکاران انجام میده چه از لحاظ حقوق و مزایا چه ساعات کاری چه روابط اداری به ما همکارا پاسخگو نیست ، مردم بی گناه جای خود ، هر صدای اعتراضی در نطفه خفه میشه کمکمون کنید"!

شایان ذکر است عدم پاسخگویی مدیر یک سازمان به کارمندان و مشترکان می تواند تاثیرات منفی و آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد که امیدواریم مدیران عالی استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص چاره اندیشی کنند .

انتهای پیام/083458

این مورد را ارزیابی کنید
(19 رای‌ها)
منتشرشده در دیده بان رشت پرس
خواندن کد خبر: 11494

ارسال نظر

انتشار نظرات در پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس به معنی تائید آن نیست. رشت پرس نظرات حاوی توهین و افترا و با حروف غیرفارسی را منتشر نخواهد کرد.


نظرات  

 
0 #85 کارمند در تاریخ: یکشنبه 09 آبان 1395 ، ساعت 02:08 ب ظ
او ماندنی شد و بزودی انتقام گیریها شروع میشود
نقل قول
 
 
0 #84 مصطفي در تاریخ: شنبه 08 آبان 1395 ، ساعت 11:08 ب ظ
سلام
منم مثل شما كارمندم، معمولا در اكثر مجموعه ها و نهادها،كارمند از دست مديرش مي نالد؛ اينجا كه جاي عقده گشايي نيست؛ اين نوع اعتراض و كامنت ها و استناد به ارقام حقوقي و پاداش(كه كارمندان شركت ميدانند اصلا حقيقت نداره) كه كاملا يكسويه و برنامه ريزي شدست نتيجه نميده،اگر اعتراضي هم هست كه حق همه كارمندان يك شركته بايد به طريق منطقي مطرح و پيگيري بشه، درخصوص كارمنداي قراردادي هم پرواضحه كه قوانين دست برخي ادارات رو براي استخدام رسمي بستن،در زمان مدير عامل قبلي هم چنين بود،در آينده هم همينطور؛
اغراق و زياده روي و همچنين نام بردن از گزينه هاي جانشيني كه كارنامشان بر همگان روشنه اصلا نتيجه بخش نيست
واقع بين و منطقي باشيم
نقل قول
 
 
+1 #83 پهلوان پنبه در تاریخ: چهارشنبه 05 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ب ظ
یکی ازمدعیان که تلاش می کندمدیرعامل شودتمام افتخاراتش این است که چندعکس اتفاقی باتعدادی ازمسوولان دارد.به اوپیشنهادمی کنیم رمان ....رابخواند.
نقل قول
 
 
0 #82 سکوت در تاریخ: سه شنبه 04 آبان 1395 ، ساعت 09:08 ق ظ
باید توجه داشت که شرکت هم در بحران مالی قرار داره و این به تخصیص اعتبارات ربط دارد نه مدیر عامل
نقل قول
 
 
+1 #81 منتقد در تاریخ: سه شنبه 04 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ق ظ
نقل قول از اسیر فرامینی:
با سلام تمامی پیامهای همکاران محترمم را خواندم و از حقایقی که گفتند چشمانم به اشک آمد
دوستان فریاد زیاد است اما گوش شنوایی وجودندارد وقتی نماینده این شهر آقای ..... پشت این آقا است ما فریادمان به کجا خواهد رسید وقتی رئیس آبفار رشت بجای خدمت به روستائیها راننده شخصی ....است ما فریادمان مجا خواهد رسید ولی ایمان دارم آه و نفرین خانواده های ما یک روزی گلوی اینها را خواهد گرفت

در اتخابات بعدي مجلس بايد جلوي اين آقا را بگيريم.
نقل قول
 
 
+4 #80 اسیر فرامینی در تاریخ: دوشنبه 03 آبان 1395 ، ساعت 11:08 ق ظ
با سلام تمامی پیامهای همکاران محترمم را خواندم و از حقایقی که گفتند چشمانم به اشک آمد
دوستان فریاد زیاد است اما گوش شنوایی وجودندارد وقتی نماینده این شهر آقای ..... پشت این آقا است ما فریادمان به کجا خواهد رسید وقتی رئیس آبفار رشت بجای خدمت به روستائیها راننده شخصی ....است ما فریادمان مجا خواهد رسید ولی ایمان دارم آه و نفرین خانواده های ما یک روزی گلوی اینها را خواهد گرفت
نقل قول
 
 
-1 #79 كارشاس در تاریخ: جمعه 30 مهر 1395 ، ساعت 05:07 ب ظ
نقل قول از الهی:
معاون بهره برداری که نبایدازخودروی دولتی برای کارشخصی استفاده کندهرروزباآن به آستانه می رود.باچه مجوزی؟

با همان مجوزي كه آقاي ع... با خودروي دولتي به دانشگاه در تهران مي رود!
نقل قول
 
 
+3 #78 صادق در تاریخ: پنج شنبه 22 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
سلام تمام فتنه ها ...است که خودش رو پشت مظلومیت قایم میکند جدش کمرش را بزند
نقل قول
 
 
-2 #77 واقع بین در تاریخ: پنج شنبه 22 مهر 1395 ، ساعت 09:07 ق ظ
یکی ازدلایلی که تاکنون فرامینی دوام آورده ودوران مدیریتش طولانی شده می دانیدبرای چیست؟ چون مخالفان درست وقابل ودارای پرونده خوبی ندارد.مثلا .... که پرونده مدیریت شفت اوهنوزمفتوح است....که درکاربهره برداری وهدایت آبداران درمانده است..... که دایی خانمش منتظر مدیرعاملی اوست ودرمعاونت مهندسی کارهای اورامهندس ... ومهندس ... پورانجام می دادندواوفقط امضا می کرد.الان هرسه مدعی هستند ولی پرونده درخشانی ندارند.
نقل قول
 
 
-4 #76 ترابی در تاریخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ، ساعت 01:07 ب ظ
اعتبارات توسعه ونگهداری طی سالیان گذشته چندبرابرشده ولی سرپرست بهره برداری عرضه پرداخت به آبداران راندارد.وآبدارا ن ناراضی هستند.
نقل قول
 
 
-6 #75 الهی در تاریخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ، ساعت 01:07 ب ظ
معاون قبلی فنی مهندسی که حال درصندوق رای آورده رانندگی رادرهمین شرکت یادگرفته .بااین تفاوت که پاترول دولتی تحویلی ازشرکت را درراه املش نابود ومستهلک نمود.
نقل قول
 
 
-5 #74 الهی در تاریخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ، ساعت 01:07 ب ظ
معاون بهره برداری که نبایدازخودروی دولتی برای کارشخصی استفاده کندهرروزباآن به آستانه می رود.باچه مجوزی؟
نقل قول
 
 
+2 #73 علی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
نقل قول از افتخار صمدی:
سلام. تا زمانی که آبداران نگهداری روستاها سازمان دهی نشوند و کارکنان شرکت انگیزه نداشته باشند شبکه هایی که با هزینه میلیاردی ساخته شدند نابود میشوند و هرگز مردم آب سالم دریافت نمی‌کنند. این روش مدیریت برای همه ضرر داره از تاسیسات گرفته تا کارکنان و مردم روستاها. آیا آبداری که ماهی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیره برای خوندن کنتور و دریافت پول آب کاری می کنه؟ آیا کلر می‌زنه و شکست می‌گیره؟

بعضی از آبداران ماهی 50ه[.......]وان هم حقوق نمی گیرند.
نقل قول
 
 
0 #72 داودی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
تا ...بچه خودوشو اینجا سر کار نیاره شما باید زجر بکشید
نقل قول
 
 
+1 #71 خانی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
مسبب اصلی که افزایش 35 درصدی برای اعمال نشده کیست
مسبب اصلی که افزایش 65درصدی برای اعمال نشده کیست
میدونید کیه یه پای مقصر آقای ...است
نقل قول
 
 
-5 #70 داوود در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
آن کاندیدای مخالف که درتعاونی صندوق پیروزشد. امتحان خودراپس داده است . قبلامسوولیت مهمی داشت ولی خبری ازپروژه هانداشت .مثلانمی دانست مخزن درکجای روستاواقع شده. دایی خانمش اینجا پیمانکاربودو... اماسایرچک هاوصورت وضعیت هارابه سطل زباله می ریخت.همشهری اوکه مدیرعامل بودبه اوپست های مهمی داده بودولی آخرسرپشیمان شده وحکم اورالغوکرده بود.فرامینی به [.......]شترازه مه خدمت کردوارابه سرجایگاهش برگرداندولی اوهمچنان به میسرخودادامه دادتا...
نقل قول
 
 
-1 #69 حسینی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 12:07 ب ظ
خبر دارید تمام بلایی که سرما میاد به قول یکی ازهمکاران که دیروز کامنت گذاشته بود آقای ...است
نقل قول
 
 
0 #68 فومنی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 11:07 ق ظ
نقل قول از کارمند:
با سلام
متاسفانه درسته که حقوق ما بیشتر از ی تومن نیست و حقوق خودش زیر 12 میلیون نیست.
ما هم فریاد میزنیم ولی بازهم گوش شنوایی پیدا نمیشه.
دلیلشم معلومه



تازه پاداشی که برای خودش نوشته 280میلیونه خبردارید
نقل قول
 
 
+3 #67 افتخار صمدی در تاریخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ، ساعت 10:07 ق ظ
سلام. تا زمانی که آبداران نگهداری روستاها سازمان دهی نشوند و کارکنان شرکت انگیزه نداشته باشند شبکه هایی که با هزینه میلیاردی ساخته شدند نابود میشوند و هرگز مردم آب سالم دریافت نمی‌کنند. این روش مدیریت برای همه ضرر داره از تاسیسات گرفته تا کارکنان و مردم روستاها. آیا آبداری که ماهی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیره برای خوندن کنتور و دریافت پول آب کاری می کنه؟ آیا کلر می‌زنه و شکست می‌گیره؟
نقل قول