امروز: سه شنبه 05 ارديبهشت 1396 برابر با 25 آوریل 2017

  • اختصاصی
فرامینی مدیر عامل آبفار گیلان اعتبار پدافند غیر عامل استان را زیر سوال برد! + جزئیات

  • شنبه, 08 آبان 1395
  • اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

به گزارش پایگاه خبری رشت پرس، در هفته ای گذشت مدیران اجرایی استان گیلان با برگزاری همایش ها و سخنرانی های مختلف سعی در رونمایی از دستاوردهای اجرایی خود در حوزه پدافند غیر عامل داشته اند غافل از اینکه این که مسیر را اشتباه نقشه خوانی کرده اند .

در این میان مصاحبه یکی از مدیران استان بیشتر جلب توجه می کرد که با مصاحبه جنجالی خود به عنوان پیش قدم در ارائه دستاوردهای پدافند غیر عامل در سازمان متبوعه خود حرکت کرد که با بررسی اظهارات وی می توان اذعان داشت ؛ به نوعی اعتبار پدافند غیر عامل استان گیلان را زیر سوال برده است.

مدیرعامل آبفار گیلان در این مصاحبه که در تارنمای سازمان منتشر شده است ( اینجا بخوانید) ، به خیال خود توانسته گوی سبقت را در اجرای پدافند غیر عامل برباید در حالی که اقدامات وی نه تنها در راستای پدافند غیر عامل نیست بلکه جزئی از اقدامات و وظایف امنیتی و پیشگیرانه در مواجه با بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی و در رده دفاع غیر نظامی شاید قرار گیرد نه پدافند غیر عامل!

لذا پیشنهاد میگردد مدیرانی همچون مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی که در هفته های اخیر انتقادات زیادی به شیوه مدیریتی وی با پرسنل و پیمانکاران طرف قرارداد منتشر شده است ، مواضع خود را با موضوعات استراتژیک همسان و سپس اظهار نظراتی را داشته باشند.

البته انتظار میرفت مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان که خود را متولی برنامه های پدافند غیر عامل در سازمانهای اجرایی می داند! در این خصوص وارد عمل شود و تذکراتی را به وی دهد که متاسفانه تا کنون هیچگونه واکنشی را در این خصوص شاهد نیستیم.

در ادامه برخی از اقدامات به ظاهر پدافند غیر عاملی مدیر عامل آبفار گیلان را با هم مرور می کنیم :

نصب دوربین های مداربسته، سیستم فلوتر و کنترل در مجتمع های بزرگ آبرسانی، برگزاری مانور پیشگیری و مقابله با گاز کلر، پیمایش خطوط انتقال جهت رفع شکستگی ها و هدررفت آب و آموزش مدیران و کارشناسان ، مطالعات زون بندی شبکه ی توزیع آب، مانورهای آماده سازی، تامین آب اضطراری، بررسی روش های نوین و ایمن گندزدایی آب و پساب به منظور جایگزینی با سامانه های کلرزن، به روز رسانی بانک های اطلاعاتی مکانی و توصیفی، پروژه های مقاوم سازی لرزه ای و بررسی و انتخاب سامانه های ارتباطی ایمن و پایدار در پروژه های تحت پوشش و ...!

انتهای پیام/083458

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
منتشرشده در اخبار گوناگون
خواندن کد خبر: 11766

ارسال نظر

انتشار نظرات در پایگاه اطلاع رسانی رشت پرس به معنی تائید آن نیست. رشت پرس نظرات حاوی توهین و افترا و با حروف غیرفارسی را منتشر نخواهد کرد.


نظرات  

 
0 #26 یا حق در تاریخ: دوشنبه 11 بهمن 1395 ، ساعت 06:11 ب ظ
مدیر محترم رشت پرس . با تشکر از زحمات شما در ماههای گذشته که ماهیت اصلی آقای فرامینی مدیر عامل گذشته آب و فاضلاب روستایی برای همگی روشن شدش خواهشن این عنوان که گذاشتید قرمی هسش . عوضش کنید
نقل قول
 
 
+1 #25 ساسان در تاریخ: شنبه 15 آبان 1395 ، ساعت 11:08 ب ظ
مثل اينكه رشت پرس از هداياي آقاي فراميني بي نسيب مانده است.
نقل قول
 
 
+1 #24 امير در تاریخ: شنبه 15 آبان 1395 ، ساعت 04:08 ب ظ
آقاي .... استاد دروغ گويي است.
نقل قول
 
 
0 #23 منصف در تاریخ: جمعه 14 آبان 1395 ، ساعت 08:08 ب ظ
از سکوت رسانه های دیگر در عجبم مگر رسالتشان این نیست که صدای انتقاد منصفانه را دادبزنند تا شاید کسی صدای مظلومیت این قشر زحمتکش رو بشنوه منتظر چه هستند
نقل قول
 
 
0 #22 صومعه سر ا در تاریخ: پنج شنبه 13 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ق ظ
ديگه ...اين آقا استان را فرگرفته است.
نقل قول
 
 
+1 #21 انزلي در تاریخ: پنج شنبه 13 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ق ظ
اي آقا تا اين حد كه مي ..... زيادي است.در دوره كاري خودم در تمام جلسات با او به زحمت جلوي خنده خودم را مي گرفتم. واقعا طنز وار صبحت مي كند.!
نقل قول
 
 
+3 #20 کارمند در تاریخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ب ظ
تمام این امکاناتی که گذاشتن در راستای پدافند غیر عامل از جهت دفع فتنه ها در مورد خودش است.
ایشان کل اداره رو با دوربین گذاشتن تا کسی فتنه ای ایجاد نکند.
بعنوان مثال هر شخصی که ایشان باهاش مشکل دارن باید در قرنطینه باشد و اگر کسی به اون شخص مورد غضب مراجعه فرماید جزو افراد فتنه گر حساب می شود و تبعید تنبیهش محسوب میشود.
البته منظورم از فتنه اصطلاح خودشان است.
یعنی کسی با ایشان مشکل داشته باشد فتنه گر است.
نقل قول
 
 
-1 #19 رسول در تاریخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ، ساعت 12:08 ب ظ
نقل قول از دو:
با عرض سلام و ارادت. نوشتن مطالب اخیر و قبلی در خصوص شخص آقای کارگزینی ظلم ناروا در حق ایشان بوده و همان طور که همگان مستحضرند ایشان انسان بسیار شریف و خیرخواه و دلسوز برای تمامی نیروهای شرکت بوده و هستند و هر کاری برای رتق و فتق امور کارکنان از دست ایشان برآید کوتاهی نمیکنند. در عجبم از کسانی که از ظلم و بی عدالتی طبقه ....انتقاد میکنند و آن را جایز نمیدانند ولی در عمل و در رفتار و گفتار از دایره انصاف و عدالت خارج و خود نیز در حق دیگری ظلم میکنند. اظهارنظر در مورد دیگران و ریختن آبروی مومن بسیار راحت است، اما بیان مطالب خلاف و کذب در حق مومن و ریختن آبروی او حق الناس و گناه بزرگ و نابخشودنی است. در تلاش و کوشش مبارزه باید آزاده بود نه ناجوانمرد و گرنه فرقی بین شما و طبقه ...نخواهد بود. والسلام

عزیز من کسی که سکوت کند و با انها همکاری کند پس فرقی ندارد که کاری بکند یا نکند .
نقل قول
 
 
+1 #18 دو در تاریخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ، ساعت 09:08 ب ظ
با عرض سلام و ارادت. نوشتن مطالب اخیر و قبلی در خصوص شخص آقای کارگزینی ظلم ناروا در حق ایشان بوده و همان طور که همگان مستحضرند ایشان انسان بسیار شریف و خیرخواه و دلسوز برای تمامی نیروهای شرکت بوده و هستند و هر کاری برای رتق و فتق امور کارکنان از دست ایشان برآید کوتاهی نمیکنند. در عجبم از کسانی که از ظلم و بی عدالتی طبقه ....انتقاد میکنند و آن را جایز نمیدانند ولی در عمل و در رفتار و گفتار از دایره انصاف و عدالت خارج و خود نیز در حق دیگری ظلم میکنند. اظهارنظر در مورد دیگران و ریختن آبروی مومن بسیار راحت است، اما بیان مطالب خلاف و کذب در حق مومن و ریختن آبروی او حق الناس و گناه بزرگ و نابخشودنی است. در تلاش و کوشش مبارزه باید آزاده بود نه ناجوانمرد و گرنه فرقی بین شما و طبقه ...نخواهد بود. والسلام
نقل قول
 
 
-1 #17 کارمند رشت در تاریخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ، ساعت 05:08 ب ظ
نقل قول از سید:
ایشان پدافند غیر عامل را فقط در راستای ادامه مدیریت خودش اجرا می کند.
تهدید ارعاب تعلیق و اخراج پرسنل شاکی بخشی از پدافند غیر عامل ایشان است.

عالی بود سید گل کاشتی .خوشم اومد خلاصه دیگ کارگزینی جوشید.
نقل قول
 
 
0 #16 کارمند در تاریخ: سه شنبه 11 آبان 1395 ، ساعت 02:08 ب ظ
آقای فرا.... خلاصه چاقو دسته خودشا برید تا دیروز کارگزینی جرات اظهار نظرنداشت الان آقا سید کامنت میذاره چون به آرزوی خودش رسید .آخه بچه خودش را آورد سرکار .دیدی هنوز نرفتی بی وفایی شروع شد .وای به روزی که بروی .
نقل قول
 
 
+2 #15 تالش بزرگ در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 10:08 ب ظ
اظهار نظر آقاي نا مدير عامل مايه خجالت پرسنل آبفار گيلان مي باشد.
نقل قول
 
 
+3 #14 آزاد در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 09:08 ب ظ
از ... این آقا میشه دید ایشون چکاره هستند! خیلی عجیبه اینهمه نارضایتی پرسنل و اینهمه خبر که منتشر میشه و سکوت نمایندگان و استاندار محترم!مدیری که حدودا 80% پرسنلش عدم رضایت از مدیریتشون دارن واقعا شایستگی این مسند رو دارن؟! یا شایسته تر از ایشون وجود نداره برای این جایگاه!
نقل قول
 
 
+2 #13 رحيم آبادي در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 08:08 ب ظ
خواهش مي كنم اين چهره را به يك .... بدهيد تا اين چهر را توصيف كند.
نقل قول
 
 
+2 #12 حقيقت در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 08:08 ب ظ
بيشتر اقدامات گزارش شده اين آقا بدور از حقيقت مي باشد يك روستا را 10بار افتتاح ميكند و ......
نقل قول
 
 
+2 #11 کارمند در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 05:08 ب ظ
خلاصه ما یه اظهارنظری ازکارگزینی شنیدیم می دونید چرا؟ چون پسرش سرکار اومد .خیرمقدم بگید .
دیگه به مدیرعامل احتیاج نداره .واین نشانه رفتن مدیرعامله .
نقل قول
 
 
+2 #10 کارمند قدیمی در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 05:08 ب ظ
نقل قول از سید:
ایشان پدافند غیر عامل را فقط در راستای ادامه مدیریت خودش اجرا می کند.
تهدید ارعاب تعلیق و اخراج پرسنل شاکی بخشی از پدافند غیر عامل ایشان است.

آقاسید .... خلاصه شما یه اظهار نظری کردید .عالیه
نقل قول
 
 
+2 #9 محمد در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 05:08 ب ظ
نقل قول از احمد:
مدير عامل ما عالم برهمه علوم است لطفا به اظهاراتش شك نكنيد!!

حسودیت میشه ازهرانگشتش هزار آتیش میباره
نقل قول
 
 
+5 #8 محمد در تاریخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ، ساعت 05:08 ب ظ
رشت پرس دستت درد نکنه ما منتظر خبرخوش هستیم فکر کنم شما اولین خبرگزاری باشید که شایستگی پخشش را داشته باشی .خبررفتن .....
نقل قول